srijeda, 10. veljače 2010.

Čoko raspuklice


Na blogu Cooks and Bakes našla sam predivan recept za ove raspuklice. Naravno, morala sam ih odmah isprobati, meni su fenomenalno društvo uz popodnevnu kavicu, nadam se da će se i vama svidjeti...Ja sam umjesto kombinacije mliječne i tamne čokolade stavila samo običnu čokoladu za kuhanje i ispale su super.

140 g tamne čokolade
60 g mliječne čokolade
30 g maslaca
50 g brašna
1/2 žličice praška za pecivo
prstohvat soli
30 g kakaa
1 žličica instant kave
1/2 žličice cimeta
2 jaja
150 g šećera
1 bourbon vanilija šećer

Maslac i čokolade rastopiti na pari. U manjoj posudi pomiješati prosijano brašno, prašak za pecivo, sol, prosijan kakao, instant kavu koju se prethodno smrvi u prah i cimet. U većoj posudi dobro umutiti jaja sa šećerom i vanil šećerom. Dodati suhe sastojke i lagano promiješati da se masa ujednači, dodati čokoladnu smjesu i promiješati. Zagrijati pećnicu na 180 stupnjeva. Pleh obložiti papirom za pečenje, uzimati punu žlicu smjese i spuštati na papir ostavljajući veći razmak između jer će se raspuklice raširiti. Peći 10 minuta, kolačići će dobiti pukotine, zatim će se nadignuti, onda splasnuti i intenzivno zamirisati, tada su gotovi.


Bon Appetit

2 komentara:

  1. Super su ti ispali :) Ja sam ih videla kod Darwine, i mnogo su mi se dopale. Osim sto ih izadje jako malo, drugih primedbi nemam :)
    Pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti, to je bila i moja jedina primjedba :)

    OdgovoriIzbriši